torstai 22. syyskuuta 2011

Ei mitään oikeaa asiaa

Moi, terve, hei ja silleen. 

Ei mulla oikeasti ole edes mitään postattavaa. Olen vain käynyt koulussa, pakertanut kouluhommia iltaisin ja käynyt töissä. Ja kastellut itseäni sateessa. Möh. Sekä kytännyt noita istuttamiani avokadon, karambolan ja passionhedelmän siemeniä. Mangon siemen lilluu vielä vedessä. Istutan sen vasta, kun tai jos se itää. Mutta mikään ei idä vielä :( Mutta olen aika malttamaton, kun ei ole edes viikkoa vielä kulunut :D

Ja haluan Fjällrävenin Kånken-repun! Väristä en vielä tiedä, on niin vaikeaa valita :D  Ihan oikeasti sellaisen ehdottomasti tarvitsen, sillä kaikki koululaukut päästää vettä sisälle, olkapää hajoaa niiden kanssa ja ja ja... Kyllähän selityksiä löytyy ;) Mulla ei ole yhtään reppua, joten miksi en ostaisi laadukasta klassikkoreppua vaikka merkeistä en yleensä niin perustakaan. Ja reppuhan on aikoinaan suunniteltu pienten koululaisten selkäongelmiin, joten sehän sopii mulle kuin nakutettu ;D

http://www.kanken.se/images/classic-red-2.jpg


Meinasin taas lotota, saa nähdä tärppääkö nyt ;D Tulipa kyllä tylsä postaus, mutta kirjoittelen lisää, kun jotain postattavaa keksin. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän jotain viestiä niin mie vastailen :) Kommentit julkaistaan tarkistuksen jälkeen. Epäasiallisia kommentteja en valitettavasti julkaise. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...